OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky webu „Poradna zdraví“ platí pro náš e-shop a vymezují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím.

 

Provozovatelem webu je Hana Volfová, DiS.,  IČ 87570491,  dále jen „prodávající“.

Prodávající není plátcem DPH, proto jsou všechny ceny uvedeny včetně DPH.

 

Objednávka

Kupující souhlasí s obchodními podmínkami okamžikem odeslání objednávky. Objednávky jsou považovány za závazné a kupující je povinen vyplnit úplné a pravdivé údaje. Prodávající si vyhrazuje právo zákazníka kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky. V případě, že kupující nevyplní pravdivé kontaktní údaje (jméno, adresa, e-mail) si prodávající vyhrazuje právo odstoupení od smlouvy.

Po odeslání objednávky obdrží kupující email o potvrzení objednávky, v případě neobdržení emailu, je třeba kontaktovat prodávajícího na emailové adrese: halmi76@centrum.cz

V případě nezaplacení objednávky kupujícím, nepřevzetí objednávky, nefunkčnosti emailové adresy kupujícího, nenaskladnění objednaného zboží nebo výrazného navýšení ceny zboží, nebude zboží odesláno na Vaší adresu.

Při nedodržení splatnosti faktury je účtováno penále 0,5% denně z celkové částky.

Při zvolení platby bankovním převodem kupující obdrží automatický email s platebními podmínkami do 24 hod od vytvoření objednávky. Pokud se tak nestane, kontaktuje kupující prodávajícího na výše uvedený email. Vaši platbu proveďte nejpozději do 5-ti dnů od objednání. V případě nezaplacení si prodávající vyhrazuje právo objednávku zrušit. Balíček odesílám do 24hod od připsání peněz na účet, nejpozději pak do 2-3 dnů pokud je zboží skladem. Číslo účtu obdrží kupující v e-mailu s platebními podmínkami. Pokud objednané zboží není momentálně skladem, kupující je informován emailem o přibližném datu odeslání objednávky.

Platbou na dobírku se rozumí zaplacení částky při převzetí zásilky prostřednictvím České pošty. Objednávky doručované dobírkou jsou odesílány většinou do 2 - 3 pracovních dnů od objednání. Pokud objednané zboží není momentálně skladem, kupující je informován emailem o přibližném datu naskladnění i odeslání objednávky. Dobírkou lze platit objednávky v celkové hodnotě do 500,-Kč. Objednávky ve vyšší hodnotě lze hradit pouze předem (bankovní převod).

Kupující má právo na stornování objednávky do 24 hodin.

 

Daňový doklad

 bude přiložen ke každé dodávce zboží a slouží současně jako dodací a záruční list.

 

Cena poštovného

 

Zboží do 1 000,-Kč

Při platbě předem (převodem na účet) za zboží je cena poštovného 39,- Kč

U dobírky je cena poštovného 79,- Kč.

 

Zboží nad 1 000,-Kč

Zboží bude doručeno pouze při platbě na účet předem a to zcela bez poštovného – 0 Kč

 

Záruční podmínky

Záruka na nové zboží je 2 roky. Vztahuje se pouze na výrobní a materiálové vady.

 Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním.

 Zboží při převzetí zásilkovou službou vždy pečlivě zkontrolujte, poškozené či jinak znehodnocené balíky reklamujte přímo u dopravce nebo poškozenou zásilku vůbec nepřebírejte, ale kontaktujte nás, že byla zásilka poškozena a nepřevzali jste ji. Dohodneme se na dalším postupu.

 

Reklamace

Kupující, v případě že je soukromou osobou a nikoli podnikatelským subjektem, je oprávněn odstoupit do 14-ti dnů od smlouvy ve všech případech stanovených zákonem č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Odstoupení je účinné od okamžiku, kdy je Prodávajícímu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit plnění do té doby poskytnuté (kupující neporušené zboží, prodávající peníze).

Kupující musí prodávajícímu vrátit vše, co na základě kupní smlouvy od Prodávajícího získal. Pokud to není možné z důvodu poškození, zničení nebo spotřebování zboží nebo jeho části, je Kupující povinen poskytnout Prodávajícímu peněžitou náhradu. Prodávající Kupujícímu v takovém případě vrací kupní cenu sníženou o příslušnou peněžitou náhradu.

Prodejce má právo se souhlasem zákazníka shromažďovat osobní údaje: jméno, adresu, telefon a email. Osobní údaje zákazníků prodejce nepředává žádné třetí osobě a využívá je pouze za účelem fakturace, vyřizování objednávek nebo zjištění spokojenosti zákazníka.

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit bez předchozího upozornění.